äntligen freeedaaaag!

Nu har vi precis haft SO, vi håller på med WW1 (första världskriget) eftersom vi hade typ femtioelva olika SO lärare i åttan så vi ska klara hela WW1 och mellankrigstiden på 5 LEKTIONER(nu har det vart 2 stycken!)! Det är helt sjukt kort tid och helt sjukt svårt...
Jag mår illa just nu eftersom jag har tuggat på mitt tuggummi i över en timme, och jag är samtidigt hungrig. Suck, kan inte min kropp bestämma sig? ;P
Jag har fortfarande lite ont i armen, det dunkar lite lätt men jag överlever nog. 

Det är äntligen freeedaaaag! Den här veckan har gått i slowmotion, veckorna som brukar rusa fram. Hmm, undrar varför det har blivit så? Men när man kommit in i rutinerna ordentligt så kommer veckorna troligtvis svischa förbi som vanligt!
Imorgon ska jag följa med Sara till stan med hennes familj, kommer nog bli mysigt. Sen så ska vi på NRJ på kvällen, ska träffa Ida och Emma där med deras STS-kompisar om vi hittar varandra ;)
Pussar E

(Det är mupp-ungen Alicia som har sin hand imellan oss, såg den efter jag laddat upp den och nu orkar jag inte ändra x) )

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback