Betyg och Heta guys

2008-05-21 @ 21:25:09
image34
Ja då var den här dagen slut igen,och det är bara 8 skoldagar kvar!
Kan ni fatta det!? Det är så otroligt skönt att den här skiten äntligen ska ta slut och man bara kan ta det lugnt...
Och nu ska vi ju få betyg för andra gången, jag ligger väl bra till med betygen har tillochmed höjt mig i biologin men det känns ändå väldigt jobbigt med vissa ämnen, att få reda på att man har ett G och man vet att man inte kan göra bättre ifrån sig, hur ska man göra då då?
 Aja, jag vet inte hur jag ska utrycka mig men det är väldigt frusterande i alla fall.

 På onsdagar har jag och Ida golf, och jag är verkligen INTE duktig på det. JAG HAR SPELAT I 8 FUCKING ÅR, och jag har knappt blivit bättre ;O
Det är helt sjukt! x)
Men grejen med att man fortsätter spela är ju att det är ganska kul när det väl går bra, och att det finns ju ett par heta guys som spelar golf, så det är ju inte
helt fel. Fast å andra sidan så blir det ju väldigt pinsamt när dom ser att man inte kan spela, men det får man leva med man får ju lite ögongodis som sagt HAHA x)
Just nu så har jag snöat in mig på  Lil´John, jag älskar hans röst så cool alltså ;) Nu måste jag duscha men jag orkar inte, men om jag inte duschar nu  så måste jag gå upp tidigare imorgon och det kommer jag inte orka med så jag får väl pallra mig iväg till duschen.. x)
                                                                                                                            Smell you later, EMILIA♥


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback