Chilligt värre

2008-07-16 @ 23:40:13
Chill vid poolen We like Food (x Idas pimpade iPod, skita cool jue ;) 
 Chill vid poolen   
Vacker min, jag vet... Men jag var tvungen att ta med en till bild, och vi tog inte så många bilder idag x) Chill vid poolen


Vi tog tyvärr inte så många bilder idag, vi hann inte med det. Munnarna gick i ett hela tiden x)


Det var iaf otroligt skönt att äntligen få prata med sin bästis. Det har jag saknat väldigt mycket, men nu så åker hon iväg igen på fredag.. :(
Snyft...
Efter att Ida hade åkt iväg till ett "kalas" (haha) åkte jag och familjen iväg till Skärholmen en snabbis för att hämta Olivers PS3 som har krånglat ända sen han fick det. Jag och mamma gick in på Expert och kollade på mobiler.
Jag ska få en ny eftersom min joystick har fuckat upp sig totalt... Oliver köpte ett headset idag så att han kan nörda sig med i data-spel, det var en sån där med mikrofon på (x
Jag såg ett snyggt headset från Skullcandy. Den var vit med svarta döskallar på sidorna, trodde att jag över min döskalle-fas för länge sen men den lever vidare i mig (x
Jag ska ha dom til min Mac jag får av skolan i höst! Och sen så vill jag ha 3:s mobila bredband som är rosa x)
Men nu när jag tänker efter... Skullcandy har ett headset som är vitt och rosa, det vore väl himla ballt om man hade det och sen den rosa dongeln till den vita Macen? (x
Sen så har jag länge trånat efter en turkos resväska från Samsonite, den är skita snygg! (Hittar tyvärr ingen bild.)
Jag har redan fått med mamma på att jag ska få den (hon börjar nog tröttna på att hon knappt får plats med sina kläder i väskan när vi reser nånstans, jag och mamma delar nämligen resväska...) och jag tror att pappa nästan är helt övertalad!
Pussar, E
Skullcandy

Såhär ser headsetet ut fast de jag vill ha är hel vita och modell mindre ;)
Och sen så har vi oxå den rosa precis här bredvid (x

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback