En liten genomgång...

2008-05-24 @ 10:20:36

image44

Så här vare, min mormor och morfar (förkortas: m&m) och mina kusiner och min moster skulle komma på torsdagen för att fira min pappa (Han fylle 43 i tisdags!)och dom kom kl. 18.00, så då tänker ni väl: Varför laddade hon inte upp det INNAN dess?
Jo för att innan det så var jag, Ida, Amanda och Emma inne i stan för att köpa mors dags-presenter, Ida en iPod och jag vad som helst för jag hade inte shoppat på en månad eftersom jag köpte guldkortet för hela barnbidraget förra månaden, anyway så åkte inte min m&m förrens vid typ 23.00 eftersom min kära familj kollade på melodofestivalen. Och igår kväll skulle jag ladda upp både dagens och gårdagens (läs iförrgårs och gårdagens) outfits men då fuckade hela datan upp sig för att jag höll på att ladda ner musik från iTunes... Så där har ni hela min dramatiska historia...
Nu ska jag fösöka hinna med att ladda upp allt på bloggen och fixa till min helt uppfuckade iPod som bara lägger till typ hälften av alla mina låtar in i iPoden innnan jag ska ner till bussen som går 11.11 från Bremora för att röra mig vidare till Grönalund.

xoxo EMILIA♥

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback