Jag vill verkligen sova

Hejsan folket!
Här ligger jag i min säng och fixar och donar med musik. Jag skulle egentligen behöva sova nu, jag är jätte trött, men måste bara fixa klart de sista grejjerna. 
Kanske hinner skriva ett inlägg i morgon bitti också, men det är osäkert för idag var jag tvungen att kasta i mig frukosten och skynda på med allt som jag skulle göra. Men vi får se, det får bli som det blir!
Idag har jag och Ida försökt att skriva en låt, men det gick inte så jätte bra så att säga. Jag skrev en liten snutt när jag kom hem från Ida, men den är ganska osammanhängande.  
Men jag vill verkligen skriva en bra låt i år, vi har bestämt att det ska vara en lite "rockig" låt eftersom de två(tre) senaste låtana vi gjort har varit ballader och det blir liksom tråkigt i längden om man bara leverar ballader.
Men nu ska jag verkligen försöka att somna, ha det bäst!
Pussar E
(Mitt hår är alldeles muppat men det är för att jag precis duschat! x) )



Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback