Musik är härligt

2008-07-22 @ 10:40:12

Jag vet inte om ni alla vet vem Erik Hassle är - det visste inte jag innan idag.
Men han är en jätteduktig artist iallafall, här är en av hans bästa låtar, enjoy ;)


utube.com/v/bWykcqJ2MHk&hl=en&fs=1"

Här är när han sjunger samma låt fast live någonstans, man ser inte så bra, så ni får blunda ;)
Men den här är nästan bättre för det är bara två gitarrer i bakrunden och aukustiken är grym :)

utube.com/v/mHbwAGz_CFA&hl=en&fs=1"

Jag är inget datasnille, så jag har inte lärt mig att göra så att man kan kolla på videon här på bloggen utan att komma till youtube.com, men min käre vän emilia får fixa det när hon hittar in till datorn, :)

Kram Ida

 


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback