onödigt inlägg, egentligen

2008-05-26 @ 20:51:59

nejmen tjenare alla  glada,image51
det blev ett litet avbrott i skrivandet,
eftersom det har vart så fint väder,
och då vill man ju inte sitta inne och blogg direkt xD.
Och just nu orkar jag inte skriva om dom dagar som gått,
det får jag böra imorgon eller nått, haha ^^.

JAG FÅR PANIK PÅ MINA ÖGON, DOM SVIDER!
- hatar pollen!, måste komma ihåg att ta mina tabletter xD
Nej nu ska jag gå och ta ett bad,
(med skum, om nån ville veta ^^)
jag är känner mig helt slut - och endå har jag inte gjort nått,
hur kan det bli så, det är ju inte logist l liksom, suck. ;)

See you later mother *piip piip* :D <3  IDA


Kommentarer
Postat av: © K A T T A

Söt bild

2008-08-09 @ 01:11:38
URL: http://fakkors.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback