Skit väder! ;O

2008-07-19 @ 21:00:34
Okej, nu är det såhära... Jag har typ inte varit inne på datorn sen förra hösten om man inte räknar med den veckan jag och Ida startade bloggen och när vi jobbar med datorn i skolan. Och orsaken till att jag inte vela vara inne är för en killes skull, och samma sak var det i sjuan då var jag inte inne på datorn i ett halvår då heller. Det är sjukt att man inte vill vara inne på datorn pågrund av att man inte orkar se den personens namn på dataskärmen. Usch, det förstör lixom för mig själv, men det är bara så jobbigt. Men nu ska jag fösöka skärpa mig, för allt det där är trotts allt över.. :)<3
Pussar E 


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback