Skobekymmer

Nu sitter jag här hos Sara medans hon gör iordning sig x)
Jag hade redan gjort iordning mig eftersom jag trodde att jag skulle få åka på outlet... Aja, nu släpper vi det dära x)
Vi ska ta bussen som går 17.43 från Vårsta och vi är framme 17.57 så då tar vi 8 över tåget ;)
Jag har världens ångest över vad jag ska ha för skor! Liksom om jag inte har lite klack så kommer jag se fucking nada, men om jag har klack så kommer jag ha så jäkla ont! 
Förra gången (på the voice) hade jag ett par 3-4 cm höga klackar och då hade jag liksom ont i benen. Och dom jag vill ha nu är ca 7 cm höga! Jag får typ ha med mig mina ballerina i en liten påse...
Aja, nu ska jag börja avsluta! Pussar E

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback