Tv-spelande "gals"

Igår kom bästaste Emma hit på kvällen. Vi spelade tv-spel och hade det allmänt mysigt. Runt 00.00 så sminkade vi varandra, det är hur avkopplande som helst när någon sminkar en nästan som massage faktiskt.
Vi somnade runt 4 och sov till typ 11.30, helt utslagna och Emma hade det ännu värre för hennes madrass hade pysts ut med all luft så hon sov på min rya-matta. Stackarn!
Jag sa åt henne innan vi somnade att on kunde sova skavfötters med mig, för hon sa att hon hade sjunkit ner lite mot golvet. Och då sa hon att hon skulle göra det, men sen så var hon så trött att honinte orkade.
Hela den här dagen har jag gått runt med pjamas och en tjock tröja, hur skönt som helst, och kollat på film.
Det har blivit väldans massa latdagar den senaste tiden pågrund av detta skitväder som drabbat Sverige...
Inte bra, inte bra.
Först kollade vi på "Evan den allsmäktige" (hur skön som helst) och sen "Ursäkta vad är klockan?" med John Cleese och den var hur bubblig som helst. Haha.
Imellan filmerna så kollade vi lite på OS, och jag satt och hejade på som en galning när dom simmade i grupp, herrar (vette fan vad det heter), haha det bästa var fan han med muschen, Emma du fattar x)
Emma åkte hem vid 17-tiden. Efter en stund så satte pappa på basket matchen USA-Kina. Gosh vilken match! Det hela slutade med att USA vann med 101 poäng mot 70 av Kina.

Usch, jag ska till nån klinik imorgon i Södertälje för att få infomation om sprutan jag ska ta, mot livmoderhalscancer. Uschuschsch, jag hatar sprutor ända sen jag svimmade en gång när dom tog blodprov (det är nästan samma sak)! Och jag har hört att den här gör mer ont än vanliga sprutor...
Pussar E

                                        
     Före                                                              Efter

(dock lite foundation på före-bilden)

Kommentarer
Postat av: Caroline

jag har tagit den sprutan, och inte för att skrämmas, men den gör faktiskt lite ondare än vanliga sprutor :O

2008-08-10 @ 23:19:41
URL: http://typcarros.blogg.se/
Postat av: emma

2008-08-11 @ 21:50:21
URL: http://bbolinder.blogg.se/
Postat av: Amanda

det kallas lagkapp, era små sminkande genier x) <3

2008-08-14 @ 23:17:06

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback