Sprutor och Mode

Nu sitter jag här i mitt rum och äter pop-corn och dricker vatten(...) medans jag kollar på det näst sista avsnittet av Project Runway. Jag vet inte riktigt vem jag tycker ska vinna. Jag tycker att Christian har en cool design men de mesta är inte särskillt snyggt, Jillian har för det mesta en snygg design som man skulle kunna tänka att ha på sig och samma sak med Rami. Chris kan ha coola kläder ibland, men vissa är riktigt gräsliga också. Just nu vet jag inte vem av Rami och Chris som kommer gå vidare till final, men jag tror att jag hoppas på Rami eller jag vet inte x)

Det har inte blivit några inlägg den senaste tiden pågrund av att oliver har varit inne på datorn 24/7, men nu jävlar ska det bli ändring på det! Hoppas jag i alla fall... 

Jag tog min första spruta idag, det kändes som ett getingstick när barnmorskan stack in nålen men när hon sprutade in medlet så gjorde det mycket mer ont. Först kände jag mig som vanligt men sen blev jag varmare och varmare, fick sprängande huvudvärk, illamående och sen kom svimmningskänslan. Jag fick vara kvar i en 20-30 minuter så att jag inte svimmade. När mamma och jag kom hem så gjorde jag iordning mig för att åka till skolan så mådde jag mycket värre och var tvungen att lägga mig ner. 
När mamma kom hem igen efter att ha varit ute med Irma så hämtade hon 2 alvedon och massor med vatten. När jag hade vart hemma i  en timme så bestämde jag mig för att gå till skolan även fast jag mådde jätte dåligt. Men jag klarade mig igenom hela dagen trots sprängande huvudvärk, llamående och yrsel.
Om 2 månader är det dags för den andra sprutan men då ska jag ta den på eftermiddagen, och efter det så ska jag vänta i 4 månader för den tredje och sista sprutan.

Jag håller på och dö av trötthet och smärta just nu, men måste se klart finalen i Projekt Runway!
Men ska avsluta på datorn nu så puss och god natt, Emilia

Kommentarer
Postat av: patricia

vart sprutar dom in den om man får fråga?! fyfasiken, anledning till varför jag VÄGRAR ta den!

2008-08-28 @ 18:43:44
URL: http://berglind.webblogg.se/
Postat av: Emilia

SV patricia:

Dom sprutar in den i överarmen. Men man tar ju den för att inte få cancer, hellre att man har ont i några dagar än att man dör i cancer?

Sen så hade jag ju inte ätit frukost så det var en stor anledning till hur jag mådde.

Jag tycker iaf att man ska ta den, den skyddar ju faktiskt 90%.

Kram Emilia

2008-08-29 @ 15:29:42
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback