Gästinlägg; mickepicke

Världens bästaste mikaela har fått den stora äran
att skriva ett gästinlägg här hos idag :)
Här har vi också en liten bild på henne,
visst är hon söt ? taha pusshej, ida :)


Hej alla bloggläsare!
Idag var första dagen i den nya skolan.
Ganska kul faktiskt, även fast att jag längtar tillbaka
så sjukt mycket till sommarlovet! mest till England.. Nåja,
det började med att 1orna samlades i aulan
kl 10. Jag o Carro satte oss typ i mitten och kände
oss allmänt mobbade eftersom ingen kom och satte sig
i närheten av oss.Vi var nog helt enkelt för coola för alla andra ;).
Sen ropade rektorn upp alla program och jag lämnade carro
och mötte upp alex för att gå bort mot nv. Där babblade lärarna
om nåt jag inte kommer ihåg eftersom jag satt och tittade ut genom
fönstret och garvade åt Anders (en grymt ful lärartyp).
Det som hände sen i skolan är inte så intressant, utom att vi
fick en guidad tur av tvåorna, självklart lyckades jag
få den mest pantade bruden på hela Nv, jenny Norrman! 
Det som hände efter skolan var att jag spelade tennis för första
gången i hela mitt liv! Mowahaha, jag och erika sög rent utsagt men
Teo och Jocke lyckades på något sätt ståut med oss, haha.
Det gjorde inte så mycket att vi sög, för jocke luktade sjukt
gott och hade fina armar i sitt linne

Over and out

// Micc


Kommentarer
Postat av: Jenny

bra gästinlägg majken!;) och den coola jenny norrman hade en grymt bra rundvisning av skolan måste jag säga (A) haha puss på er tjejer<33

2008-08-19 @ 21:12:15
Postat av: Micc

hmm.. jag vet inte det ja.. den pantade jenny norrman kunde ju inte ens koden till gympan ;)<3

2008-08-19 @ 21:16:37
Postat av: Jenny

haha om nån undrar så kan jag numera förra årets kod och årets kod! ;D det är bra det! <3

2008-08-20 @ 21:26:24

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback