Vaxning är botten, homosexuella är toppen

2008-05-19 @ 22:19:22
image2

Dagen har både innehålt goodthings och sugsaker,
I skolan idag började vi skriva på vårat fördjupningsarbete i sexualkunskap.
Vi ska skriva om homosexuella, det ska bli skit skoj.
Vi har absolut inget emot bögar, snarare tvärtom.
(Vet att inte alla är likadanamen ändå)
Se på Mark i Ugly Betty som exempel,
man kan ju inte annat än älska honom! :)

Vi skickade ett mail till Roger, som är med i rix morgon zoo, eftersom han är bög,
och är väldigt öppen med det. Så vi tänkte att vi kanske kunde få ställa lite frågor.
Men det stog att han var dålig på att svara på mail, men skit samma, svarar han så svarar han.
Vi har ju inget att förlora på det liksom, tihi^^.

Något mer som jag kan berätta om idag, hmm.. joo juste efter skolan åkte jag till tullinge för att spela lite gitarr, men efter det åkte jag hem till emilius (emilia, kärt barn har många namn)
och vi mumsade i oss flingor samtidigt som vi kollade på 'harispray'.
Den var bra, me like musikaler ;).

Oh juste, dagens sugsak som jag måste berätta om också..
Förra veckan köpte jag och emilia vax för vi tyckte att det skulle vara skönt att inte behöva raka benen
varannan dag typ, så jag köpte en burk med varmvax på h&m, och jag åkte hem till henne.
Men sen funkade inte skiten, det var bara några hårstrån som åkte bort.
Vi kom fram till att felet kunde vara att vi hade för kort hår, så vi väntade en vecka till.
Till idag alltså, så idag värmde vi burken igen och satte oss i badrummet och satte på musik osv.
MEN SÅ FUNKAR DET INTE IDAG HELLER! Vi fattade ingenting, vi hade gjort precis som man skulle..
så nu total bojkottar (stavning?) vi vaxning, får väl fortsätta med att raka sig då... suck, pust, stön..


Love to you // ida :)♥ 


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback