Äntligen jullov!

Nu har jag vart hemma i kanske strax en halvtimme. Vi fickc våra betyg och en polkagris i idrottshallen och sen fick vi gå. Eller vi hade lite allsång också. Haha, gud vad hemskt det lät för ingen kunde texten (de hade gjort en egen version av "Tänd ett ljus") och alla sjöng i olka takt. Hahaha.
Idag ska jag städa mitt rum och kanske där ute i vardagsrummet/köket också och efter det ska jag koka lite knäck!
Så vi får se när jag uppdaterar igen, Ida åker ju upp till Härnösand idag så hon ska packa och så idag så vet inte  inte om ni får höra av henne idag.
Hejdå, godjul och gottnyttår!
PUSS PÅ ER, EMILIA.


amanda är fotografen

Kommentarer
Postat av: Mandie

Dude, du får skicka dom andra bilderna jag tog i lördags, vill ha dom :P<3

2008-12-18 @ 11:09:37

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback