Barnskådisar

Idag såg jag på "Nu är det jul igen", och den ena nissen i filmen kände jag starkt igen. Så när casting listan kom så var jag ju tvungen att kolla namnet på google. Och visst var det en skådespelare jag sett nu när han är äldre, David Krumholtz heter han och spelar i en serie som heter Numb3rs och går på fyran. Läste på Mandas blogg att även hon som spelar lilla Cindy Lou Who i "Grinchen" är Taylor Momsen i Gossip Girl. Lite komiskt att båda varit med i julfilmer, eller ja kanske inte så komiskt. Men jaja. Sluta babbla nu Emilia!
PUSS PÅ ER, EMILIA.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh, Numb3rs, jag älskar den serien! :D

Haha, fan vad han ser ut på första bilden... xd

2008-12-22 @ 21:00:17
Postat av: nina

oj det har jag inte tänkt på att det är hon :O hon spelar presidentens dotter i spy kids också ^^

2008-12-22 @ 22:04:22
URL: http://niins.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback