Dan före dan före daopparedan

Godmorgon känns det som.. Nej men jag har faktiskt varit vaken sen nio, har kollat på disneyfilmer med bror min. Haha, kulkul. Idag ska jag städa. Känns så trist att jag inte hunnit vara med några vänner än, jullovet har trotts allt varit i 3, snart 4, dagar. Men det är så mycket som ska hinnas göra innan julafton, och jag hjälper mer än gärna till. Men efter jul ska jag endast umgås med mina kära vänner. Amanda verkar ha blivit magsjuk? Stackarn, inte kul att vara sjuk på julafton. Så hoppas hon hinner bli bättre innan dess.
Men som sagt idag ska jag städastädastäda, weei. Och på kvällen blir det väl någon julfilm även idag.
Imorgon ska jag upp tidigt, vid åtta rättare sagt, usch grymma värld.. Ska till kiropraktorn för att knäcka min nacke och rygg, har så jävla ont så jag vet inte vart jag ska ta mig till..
Nu ska jag inte skriva för mycket, lätt hänt att det blir så för mig. Dags att börja jobba. Adios. Au revoir. Good bye.
PUSS PÅ ER, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback