En oförglömlig kväll

Igår så pluggade jag hela eftermiddagen och kvällen. Gjorde klart mitt SO arbete.. Men gissa vad som händer?! Skiten hackar upp sig och allt försvinner! Fuck, men Christian har sagt att vi ska gå igenom allt muntligt. Skönt, för jag vill verkligen inte få ett G bara för att min data fuckade upp sig.
Idag blir det väl inte så mycket bloggande heller, vi äter 11.30 i skolan. Det är korv med bröd och så kallat "mingel i matsalen". Haha så genomskinligt, de säger så bara för att alla bord är inne i aulan tills ikväll.
Sen ska jag hem och sova lite så att jag är utvilad, och klockan 13.00 ska jag vara hos frisören.
Jag är väl klar runt 15.00 tiden, och då kommer flickorna hem till mig för att göra iordning oss tillsammans.
Och vid 17.55 åker vi hemifrån för att åka till B r o b e l !
Känns så sjukt att det redan är ikväll, kändes som om det var igår vi tyckte att det var hundra år kvar tills vi skulle dit. Det kommer bli en o f ö r g l ö m l i g kväll med alla mina ä l s k a d e vänner. Massor med bilder kommer sen såklart!

Idag har jag bara tagit det lugnt, sålt lite biljetter och letade efter julsånger som vi ska sjunga imorgon på stan. Imorse så när jag vaknade satte jag alarmet på snooze i 10 minuter, sen var jag klar 07.15 så då gick jag och sov i en kvart. Precis när jag som en sömngångare tagit på mig jackan och skorna får jag ett sms från Ida som undrar vilken buss jag ska ta. Jag säger att jag ska ta 07.42 bussen men om vi kanske ska ta 07.58 bussen, och det tyckte hon lät väldigt bra så då gick jag och la mig och sov igen tills 07.47. Haha, det var väldigt skönt. Men är fortfarande väldigt trött även fast jag gick och la mig hyffsat tidigt igår kväll.
Nu ska jag gå och hjälpa till och måla kulisser till showen.
PUSS PÅ ER, EMILIA.


Brobelgruppen, de som gjort Brobel möjligt.

Kommentarer
Postat av: nina

åhh va roligt :D ha det så kul askungen ;)<333

2008-12-10 @ 15:29:50
URL: http://niins.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback