frillan är kirrad

Direkt efter skolan idag hade jag sällskap av emma, julia och caroline till tumba. På onsdag är det ju brobel som sagt och då ska jag till frisören och fixa en uppsättning. Jag åkte till Nectar idag för att titta på bilder och prata med dem om hur jag ville ha det. Jag visste inte exakt hur jag vill ha det men nu har jag tittat i deras tidningar och pratat med tjejen som jobbar där. Så kom vi överens tillsammans på hur det ska bli, det kommer bli toppen! Man ser inte så bra men här är en bilden från deras tidningar som var närmast det jag vill ha.
Jag kan försöka förklara hur jag vill att det ska se ut,
Det ska typ vara någon slagt bullgreja, lockar och lite huxflux men inte slickad lugg + en lila ros där bak xD.


PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du kommer bli superfin, sötnöt! :D<3

2008-12-08 @ 21:30:22
URL: http://mandastankar.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback