middag på hotell och idol-final med mamma

Tjena tjena,
det har vart mycket den här veckan och bloggen har inte blivit så uppdaterad, men nu kommer det bli fler inlägg igen. Efter lunch idag åkte vi nå¨gra från klassen in till liljeholmen och gick luciatåg på min mammas och pamelas mammas jobb. Första gången gick det sådär för vi var så stressade men andra gången gick allt jättebra och folk började gråta xD.

Nu sitter jag på mammas jobb och skriver lite medans hon är på toa och fixar till sig lite. Vi ska nämligen ut dag, först till ett hotell och äta middag medans det är lite underhållning på scenen. Jag vet inte exakt hur det kommer gå till men det skulle vara några gamla idol-deltagare där också ;). Vi ska vara där från fem till sju sen ska vi vidare till globel och se på THE BIG FINAL. Jag skulle få låna emilias kamera men hon glömde den hemma -.-. Men Johanna ska också på idol-finalen så hon tar med sig emilias kamera och så får jag möta upp henne vid globen. Jag måste ju ta lite fina bilder så att ni kan få se ;).

Nejmen nu måste vi till tvärbanan, ha en så trevlig kväll och ni missar väl inte idol-finalen klockan 20.00.
KEVIN SKA VINNA ! ;)

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback