Sovmorgon, wiie!

Vi har sovmorgon till tio idag. Så otroligt skönt. Gick upp en halvtimme tidigare än vad jag egentligen skulle ha behövt eftersom jag ville ta det lugnt. Och jag har varit klar sen tjugo över och jag ska gå till bussen halv tio.
Så alldeles strax ska jag gå och äta en snabb frukost och sen bär det iväg till skolan. Har ingen anign om vad vi ska göra där, allt arbete är klart och vi är inte med i showen. Men Madeleine har säkert kommit på något som vi ska få göra..
Annars så skulle det vara rätt chill att bara få vara i korridoren och prata med allt skönt folk på skolan. Nejmen gud vad tiden rinner iväg.. Tar ju typ tjugo minuter för mig att skriva det här lilla bara för att jag gör massa annat medans, jaja.
Vi hörs senare ikväll, efter att vi kommer hem från stan!
PUSS PÅ ER, EMILIA.

jag tror att vi tog glasyr på alla tusentals pepparkakor vi gjorde i lördags..

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback