Tips&Råd

Nu sitter jag här i skolan. Ska ta bussen som går 16.24 från Kassmyra så ska väl gå härifrån kanske runt tio över. Det är jättesegt här. Usch och hungrig är jag också! Har suttit här sen fem över, så jag har klarat mig än så länge i alla fall. I och för sig är det massa folk i aulan som övar till showen men orkar inte gå dit.
Jag ska ju till frisören idag och bestämma vilken frisyr jag ska ha på Brobel, och jag vet inte riktigt hur jag ska göra så hoppas att Cecilia kan ge mig lite tips om vad hon tror att jag skulle passa i. Mardrömmen skulle ju vara att man ser ut som en idiot när man fått håret uppsatt, usch vad hemskt det skulle kännas. Man kan ju liksom inte bara ta ur frisyren som man betalat för ju.

Undrar om jag hinner gå in på ICA och köpa något att äta innan, annars kommer jag med säkerhet att dö av hunger. Så måste snabbt in dit, köper kanske en bulle bara.
Önska mig lycka till.
PUSS PÅ ER, EMILIA.

saknar dig, vet inte vad jag ska ta mig till..

Kommentarer
Postat av: eoew

fin blogg du/ni har! :) hihi kram

2008-12-08 @ 16:59:30
URL: http://eoew.blogg.se/
Postat av: Johanna

men emilia jag är ju här:O (a)

ironi;)

2008-12-08 @ 19:10:09
URL: http://johannagren.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback