Saknar gamla vänner

Dagen har jag spenderat med mamma. Vi har köpt en julgran, och jag säger bara herregud vilka fula granar det finns! Det tog oss över en timme att hitta en okej julgran, och han som jobbade där var lite utvecklingstörd tror jag. Han betedde sig jätte konstigt, usch läskig människa.
Sen så åt vi lunch på jobbet och efter det handlade vi mat. Kom hem vid 15.10 ungefär. Juste Göteborgs Jäveln ringde och väckte mig imorse! Klockan var halv elva och jag var helt jävla borta, och han babblade på som fan. Men skulle iofs blivit väckt av mamma en liten stund efter men det var inte direkt den bästa väckningen med min hysteriska ringsignal (Stopp - Veronica Maggio)..
Ikväll blir det hemmakväll (jag är helt slut, huvudet bara dunkar av en enorm huvudvärk som plågat mig hela natten och dagen), kanske går på Charlie och Shaunis releaseparty för deras singel som är i Broängsskolan klockan 19.00. Får se om jag får med mig någon, annars får det vara. Oliver och Jamal ska iofs dit, så kanske hänger på dem om jag orkar.
Nej nu ska jag kolla på en film, Marie Antoinette, som jag köpte idag. Köpte också favoriten, Härmed förklarar jag er Chuck och Larry, hihi.
PUSS PÅ ER, EMILIA.


vet inte vad jag tycker om bilden än, är den lite häftig eller bara ful..?
jaja, skit samma lägger upp den ändå, det jag skulle visa var att jag testade att ta ögonskugga igår när jag provade det jag skulle ha på julafton.
Så vad tycker ni om sminkningen?


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback