Älsklingspojkarna

Det har varit en väldigt rolig, stressig och jobbig dag.
Men som sagt så lussade vi på två företag och det var jävligt stressigt då typ hälften hoppade av! Vi var väl kanske 12 stycken när vi egentligen skulle ha vart 25..
Jaja, vi tjänade in 3000 kr i alla fall. Efter allt så hämtade mamma mig i Tumba och vi åkte först till Johanna för att lämna kameran och sen åkte vi till ICA Maxi i Södertälje och handlade allt till imorgon och till mammas tjejmiddag som hon ska ha typ.. nu. Nu kom hennes kompisar (haha, vad konstigt det låter) och jag, Oliver och pappa är tvingade att hålla oss där uppe hela kvällen. Men jag är så busig att jag sitter i mitt rum just nu, mohahha!
Imorgon är det ju julstöket här hemma hos mig med mina sötnosar! Och på kvällen ska jag vara med mina älsklingspojkar Robin och Jocke. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men vi kommer ha kul som alltid!
Nu ska jag tröstäta lite mer choklad, deppa med RMK-låtar och alldeles strax är det middag.
PUSS PÅ ER, EMILIA.

första bilden: Robin & Jocke, och jag och Ida på hörnet
andra bilden: Sonny, Jocke och Robin

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback