tomten har fixat paketen

Hallojsan
Jag var ju som sagt i Skärholmen med plutten idag och handlade julklappar. Jag köpte Emilias pressent för någon vecka sen och idag köpte jag till Emma, Amanda och lillebror så nu har jag bara mamma och pappa kvar. Det är så skönt och deras julklappar är det inte så bråttom med för jag kan titta efter dom när jag kommer upp till härnösand.
Nu sitter jag med Emma hemma hos mig och tittar på wallander, mysmys.
Ett roligare inlägg än så här får ni inte tyvärr, sov så gott

PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: v

oj, visste inte att du hade blogg :P

fast det tycker inte jag men ditt hår var iaf finast! :)

2008-12-14 @ 22:20:54
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback