Hälsningar från Norrland

Hej Hello Hola, undra om det är en slump att dom alla börjar på H ?

Satt och funderade på vilken hälsningsfras vi skulle dra till med idag.
Tänkte göra ett försök med att vara lite rolig och skriva hej på flera språk.
Dom tre första jag kom på var just hej, hello och hola.
Nejmen gud vad sugigt det här blev, låtsas som att ni aldrig har
läst det där så börjar vi om igen från början.. ;)

Hej på er !
Idag blev jag väckt vid halv elva tiden och segade framför tv:n ett bra tag.
Jag vet inte om det var en repris eller om det var direkt men det var iaf
hockey på tv och "Kalle på gatan" var fatiskt med och spelade,
- Junior VM sverige-finland.
När hockeymatchen var slut hade vi bestämt oss för att åka till Birsta i Sundsvall.
Sakt och gjort och så fick det bli,
jag köpte en stor grön kofta på Vera moda och en blå sjal med röda rosor på Vila.
Jag skulle byta min klocka som jag fick av farmor i julklapp också men
jag hittade ingen som jag tyckte om så ska kolla mer sen när jag kommer hem :).

Nu börjar körslagen strax så ska gå och sätta mig i soffan med resten av släkten.
Igår var ju Magnus, Wells och Timo dom bästa helt klart :)
Innan igår visste jag knappt vem timo var, jag har bara lyssnat på några av hans
låtar. Men efter programet igår så blev jag lite förtjust i honom.
- Vilken helskön snubbe säger jag bara !

PUSSHEJ, IDA


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback