*..Ja jag är lycklig..tisdag, onsdag, torsdag..nanna*

Tisdag Vi är i skolan mellan 10-12 och då ska vi städa skåpen och klassrummet typ sen är vi lediga fram till klockan 16 för då sak vi vara tillbaka i skolan igen eftersom vi ska köra våran julshow för föräldrarna två ggr. Vi slutar ungefär vid 22.30.

Onsdag Ledig från skolan men har inte bestämt vad jag ska göra än förutom att ta en grymt lång sovmorgon. På kvällen ska jag till tullinge kyrka och ha någon julavslutning med kulturskolan. Jag ska spela gitarr tillsammans med två andra killar till en låt som jag inte vet vad den heter, sjunga och spela "my heart will go on" och sen ska jag sjunga och elis både sjunga och spela "hallelujah". Det finaste stället att sjunga på måste vara i en kyrka, det är sånn sjukt vacker akustik. Mamma, tim, lina och engla ska komma och lyssna och även mina trogna groupisar Emilia och Amanda xD.

Torsdag Avslutning i skolan. VI börjar klockan 8.30 kommer vara där i ungefär 45 min för vi kommer bara få våra betyg. Jag vet att jag har höjt mig till MVG i bild men annars tror jag att resten är samma som förra terminen :). Efter skolan åker jag direkt hem och packar mina sista grejer för jag åker till norrland idag, Härnösand.

Där ser ni vad jag kommer ha för mig dem tre närmaste dagarna, nu ska jag gå lägga mig och läsa lite..
OCH JAG BÖRJAR TIIIOOOO IMORGON, heelt uuunderbart ! :)
tshingeling

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback