tjuuba balouuba

Tjena tjena, tänkte berätta lite om min dag idag. På dagen var jag i Skärholmen (A.k.a särholmen eller stjärtholmen) med käraste Johanna, där jag efter mycket krångel fick byta klockan jag fick av farmor i julklapp (den satt fult på min handled) till en jättefin från Ur&Penn. Och mitt minneskort jag hade i väskan pep i varje affär! Den hade inte avlarmats liksom, så jag kände mig som en riktig tjuv och folk kollade lite mistänksamt när min väska pep som satan när vi kom in och ut i affärerna...
Sen åkte jag in till stan och mötte upp Mandie och Emilia för att äta midag på Sandy's och se på Yes man på Sergel. Den här dagen har känts väldigt konstig, och jag var alldeles flummig och kunde inte sluta babbla när vi satt och åt middag. Yes man var superkul förresten, jag rekommenderar den starkt!

Efter filmen åkte vi först hem till mig för att jag skulle hämta sovgrejer, sen hem till Mandie, för att sedan slå läger hemma hos Emilia. Det blir alltså övernattning här, + disneymaraton, som dom rikstöntar vi är. Fast vi har fortfarande inte börjat på maratonet, vi fastnade vid datorn och hey baberiba. Jag kommer aldrig komma härifrån om vi fortsätter i den här takten, haha. Vi får väl se vad vi hittar på imorrn.

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback