Barnvakt åt ett litet monster

(Skulle ha publicerats runt kl 16.00)

Vaknade vid tio idag utav att något åkte i golvet. Jag gick upp och då kom jag på att jag skulle vara barnvakt idag. Lina, Mamma och Engla satt i köket och åt frukost. Min kusin Lina ska flytta till sin nya lägenhet idag och köpa lite nya grejer på ikea så engla skulle vara hos oss hela dagen.
Vi har gungat, vart ute på prommenad, lyssnat på "här kommer pippilångstrump" hundra gånger, ätit pannkaka, badat skumbad, spelat in filmer, lekt monster, ritat osv. Jag är helt slut kan jag säga xD
Nu fick jag precis en väldigt snygg grön målning på min dator.
Men jag ska snart hem till Emilia, ha det bra!

PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: Johanna

guu va söt hon är asså!:)

2008-12-06 @ 23:33:57
URL: http://johannagren.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback