When Somebody Loved Me

Allvarligt, det kryper i kroppen på mig. Har så tråkigt! Tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt! GAAAAAAAH! Hjälp... Mig... Snälla... Någon?... Sitter och lyssnar på toy story soundtracket, så underbart grymma låtar. Disney geek som jag är. Jag hade tänkt locka håret, men Denice har fortfarande locktången hemma hos sig tror jag? Hittar den inte här hemma i alla fall, men funderar på att ta mini locktången. Dock kommer det ta två timmar. Men vad gör man inte när man har tråkigt liksom?
Förresten, satt och kollade på bilderna från Brobel. Gud vad fina alla var, och vad jag längtar tillbaka till den kvällen! Jaja, nu går jag..
PUSS PÅ ER, EMILIA.


Vilka är bäst, de svenska eller engelska versionerna?


Kommentarer
Postat av: Nathali

1svenska

2svenska

3engelska

hahaXD

2008-12-27 @ 16:02:45

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback