Wierdo girl number uno

Jag kan inte skriva.. men på riktigt, det är något som har hänt. inte liksom hänt - hänt, utan mer..nejmen jag vet inte.
Det är bara så att jag inte får till några roliga/intressanta/bra-inlägg. Det händer saker varje dag men jag kan inte skriva om det. Jag vet precis vad jag sa skriva men när jag sätter mig vid datorn vill inte fingrarna trycka på knapparna. Om jag försöker så blir det kanske tre meningar, menmen. Sen känns det som att jag har kommit av mig lite och det är svårt att börja skriva igen, vi får se vad som händer. Emilia håller ju bloggen vid liv och jag ska skärpa mig och åtminstånde ge ett tecken varje dag på att jag är vid liv.. xD Ha det bäst mina rumpnissar, nu är det middagsdags här i norrland. C-YA <3<3

PUSS IDA


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback