You give me headaches, make up your mind

Nu har jag städat hela undervåningen, kokat knäck, läst och bara tagit det lugnt. Hur skönt som helst för den hemmatjejen jag är. Imorgon vet jag inte vad som händer, eller rättare sagt jag vet inte vad som händer i huvudtaget på hela jullovet! Haha. Men hoppas att jag kan umgås så mycket som möjligt med alla kära vänner och bara ha det kul! Det stod i mitt horoskop att jag skulle må som bäst om jag var med vänner, och så är det ju alltid men just nu känns det som om jag skulle må ännu bättre av det..
Nu har min vän valt en film som jag ska kolla på, jag kunde inte bestämma så han fick välja på: Chicago, Fantomen på operan, Mr and Mrs Smith, Pirates filmerna, Hundtricket eller Bridget Jones Dagbok. Och haha, han valde Fantomen så nu ska jag kolla på den och knarka knäck, chips och saft i min ensamhet. Inget som jag har något emot direkt, eller jo det skulle inte sitta helt fel med lite sällskap just nu!
Så byebye mina älsklingar. PUSS PÅ ER, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback