Dansa men inte dricka, vad är felet?

Hemma igen :)
Södertälje var lika mysigt som vanligt men det var lite halv tomt på stan. Jag hittade ett par perfekta skor som jag ville ha på brobel, men tror ni att dom fanns i storlek 36? Jag blir så trött på mina mini fötter -.-. Vi kom hem runt tre och då var det snö storm men jag och emma tog på oss dom varmaste kläderna vi hade och rullade ut i snön med emmas hund. Det var riktigt skönt ute och så underbart med snö. Vi pratade om allt möjligt och ingenting. Eftersom vi båda läst emilias inlägg om nyår så diskuterade vi lite om vad vi ska göra. Jag vill typ in till stan på någon klubb eller nått och bara ha kul och dansa. Det måste väl finnas någon klubb som man kommer in på om man är under 18? För jag menar det verkar ju lite konstigt om man inte ska få kunna dansa utan att dricka? Jaja, får väl gå in på klubbfördomunder18.nu och kolla xD Om någon som har nått tips om nått kul ställe, säg till :)

PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: josefine

re: jaaaaa! du måste emilia!! :D haha. puss

2008-11-23 @ 17:05:07
URL: http://jjosefinel.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback