Det var kaos..


Jag har precis kommit hem från gymnasiemässan. Herregd säger jag bara. Det var helt hysteriskt, det var 100 miljoner gymnasier som hade sin små stånd där och alla fösökte dra mig och gav mig en massa papper. Jag vet inte riktigt hur mycket papper och broschyrer jag har i min påse. Nu efterråt vet jag inte om det känns bättre eller sämre, jag är väldigt snörrig iallafall. Men nu måste jag skriva färdigt mitt spanska arbete för det ska vara inlämnat imorgon och om en liten stund kommer Emma hit också för hon ville hitta på nått, men vet inte om jag orkar så mycket mer än att vara hemma - det har varit en tuff dag idag xD

PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: emma

haha, jag sitter fortfarande i jacka (?) xD <3

2008-11-13 @ 17:16:59

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback