Fido

Har precis ätit pannkakor till frukost och nu ska jag kolla på en kanadensisk skräckfilm som heter Fido:
Hmm, får se om den är läskig eller äcklig eller bara konstig. Jag som hatar skräckfilmer, men det är det enda som verkar gå på tv fötutom tv-shop. Orkar inte gå upp till vardagsrummet och hämta något heller så får väl skylla mig själv om jag får mardrömmar.
Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på i helgen. Funderar på att åka in till stan imorgon och köpa julklappar.
Längtar till söndag.
Nu börjar filmen! Sen så ligger jag ju och sms:ar så jag koncentrerar mig kanske inte så jätte mycket på filmen, haha.
PUSS PÅ ER, EMILIA.



10:50 Fido

Kanadensisk skräckkomedi från 2006. Föreställ dig ett alternativt 1950-tal där ett krig utkämpats mellan människor och zombier. Människorna har lärt sig att kontrollera de levande döda och använder dem nu som betjänter. I idylliska småstaden Willard bor elvaårige Timmy. Hans bästa vän är en stor, människoätande zombie som heter Fido. I rollerna: Billy Connolly, Carrie-Anne Moss, Dylan Baker. Regi: Andrew Currie.

 


UPDATE 17.27 Filmen var bara konstig och overklig, men feg som jag är så vågar jag knappt gå ner från sängen för att jag tror att någon ligger där..

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback