Gymnasieval á la Emilia Graff

Jag tror att jag har bestämt mig, jag är nog nästan hundra procent säker på att jag vill ha Tullinge som förstahandsval. Jo när jag tänker efter riktigt noga så är det nog precis vad jag vill. Beteendevetenskap.
Det enda tråkiga med beteende är nog att det inte går så många killar på det. Dom ska ju vara tuffa och väljer olika byggprogram, trist då jag tycker att killar är enklare att umgås med (i undantag killar man verkligen gillar). I andrahansval kommer det nog bli Rönninge och i tredje Sjödal eller Huddinge.
Det är det känns bäst just nu. Sen är jag nog också hundra procent säker på att jag kommer vela fram och tillbaka om det verkligen är det bästa..
Sen så verkar Psykologiska Gymnasiet vara ett väldigt bra och roligt gymnasie. Men just pga att det är bara psykologi i hela skolan så går det kanske bara lite allmänt konstiga människor där? Jag vet inte, det är bara en känsla jag fått. Wierd.
PUSS PÅ ER, EMILIA.


Tullinge Gymnasium

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahaha.. Förstår precis vad du menar! Varför åker du inte till något enklare då? Som Paris, eller just England? Oavsett vart man åker så är det ju "ensam" så det är ju coolt hur som helst! :p



Jag ska åka gå Beteende! Haha. :D, och Tullinge är ju en as bra skola så bra val. (:



Puss!

2008-11-16 @ 17:28:21
URL: http://mlhs.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hahaha! Jaså.. Men tänk på allt folk du träffar vid "vanliga" ställen. Ännu mer än vid de lite mer speciella! :D , men förstår faktiskt vad du menar.. Australien liksom... *Drömmer!



Ja, verkligen. :), jag vill gå på Sjödalsgymnasiet, tror jag. Om inte en engelsk skola inne i stan. Vi får se vad deras öppnahus säger! :D

2008-11-16 @ 17:38:32
URL: http://mlhs.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hahaha! Men jag vet! Haha.. Har du inte tänkt på Jersey då? Sitter och dregglar efter killen i STS katalog. Grrrr! Hahaha. ;)



Ja, men Huddinge är också bra. Du gör riktigt smarta val.. Vad kommer Ida välja? :)

2008-11-16 @ 17:59:37
URL: http://mlhs.blogg.se/
Postat av: Izabelle

jag gick ju beteende från början de e GRYMT kul om du tkr om att förstå människans beteende. men om du tkr om ekonomi som jag så går ja sam ekenomi ledarskap, komminikation och entrenepör så då får vi in en del av beteende kurserna :) men oxå mycket flrtegande :D /din lilla kusin :D

2008-11-17 @ 10:23:43

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback