Han luktade ju gott iallafall..

Godmorgon världen
Idag är det mammas födelsedag, GRATTIS! :)
Pappa gav henne frukost på sängen och sen så kom han och väckte mig vid 10.45 för att vi skulle ge henne paketen. TIm sov över hos en kompis så jag fick leka jultomte och dela ut alla paket själv. Hon fick mössa, vantar, en bok, en kavaj, skiva och en väska. Nu tror jag kanske inte att ni är så intresserande av min mamma får i pressent men lite onödig information har ingen dött av ;).

 Åh gud, nu kom jag och tänkte på en sjuk grej. Jag läste i tidnigen här om dagen att det var en kille som hade dött.. av sin deoderant! Det är ju självklart hemskt, men när jag berättade det för emilia och amanda igår på heron höll vi på dö alla tre av skratt. Jag tror att det tog en halvtimme eller något innan vi släppte det. Amanda började plocka massa billiga poäng,
- Och så står det på hans gravsten "sponsras av axe".
Jag känner mig hemskt, men det är ju lite kul faktist .. xD

Om du vill läsa artiklen om honom klicka här

Nejmen nu ringde emma precis och frågade om jag ville följa med till södertälje, så det är där jag kommer vara idag för er som undrar. Ha en skön vinterdag

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback