har nästan bestämt mig för mp

Hela förmiddagen har jag bara gått runt i pyjamas, det är jätteskönt. Idag hade mamma dukat upp värsta hotellfrukosten med melon och allt, det var mumma! ;) Sen segade vi hela familjen för att vi kunde inte riktigt bestämma oss om hur vi skulle göra idag. Jag ville åka på gymnasiemässan, åka och köpa vinter jacka och sen träffa emilia och rosanna för att fotorafera. Mamma ville åka och köpa gardiner. Pappa ville åka och köpa nytt golv till vardagsrummet. Men det blev såhär, att jag och mamma började titta i genom alla papper och broschyrer som jag fått med mig hem är jag var på mässan i torsdags. Jag har nästan bestämt mig nu för att jag ska gå mp (mediaprogrammet), nu är frågan bara vilken skola. Det finns två skolor i huddinge som ligger bra till men jag ska prata mer med syon på måndag. Medan jag och mamma gjorde det så kom elektriken hit och fixade lite så nu har vi fått upp lampan i vardagsrummet och i trappen, det blev läckert ;). Nu ska jag gå och duscha och fixa till mig för att om en stund ska jag träffa emilia och rosanna för att jag och emilia ska modella lite för rosanna. Ha ett bra liv ! :)

PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: Jenny :)

mp låter nice ;) mwihihi :D puss<3

2008-11-15 @ 19:42:19

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback