Har ni saknat mig?


ca 500;- från Bianco
Hola mis amigos!
De här skorna köpte jag idag, ser mycket finare ut i verkligheten de är champange-färgade. Ska ha dem på brobel och sen en svart jätte söt klänning jag har fått låna av bästaste Josefine. Det kommer bli super snyggt, och sen så ska jag ha strasssmycken till. Jag kommer glittra.
Hinner inte skriva så mycket om det som hänt under gårdagen och idag, ska byta om en sista gång sen så åker vi iväg till bion och ser älskade Twilight, jag längtar!
Köpte inte så mycket eftersom budgeten inte tillåter det i juletider (haha) måste ju lägga alla pengar på julklappar. Men köpte ett linne på c i r k u s t r y c k, en grön stickad trekants-halsduk och en svart stickad bolero från H&M som jag lägger upp bilder på senare.
Nu måste jag gå, ha det bäst!
PUSS PÅ ER, EMILIA.

Kommentarer
Postat av: rosanna

det ska bli kul att se er på brobel, jag och linn anmälde oss till servering ;)

2008-11-22 @ 21:17:35
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback