Jag babblar på som vanligt

Vad händer imorgon då sötisar? Förutom skola menar jag.
Jag tror nog inte att jag ska göra något speciellt, först skola som vanligt och efter det.. I donno!
Ska nog kolla med Plutten Emma om hon vill hitta på något! Skickar nog ett sms redan nu tror jag..
Det är onsdag imorgon.. Hmm, vad gör jag i skolan på onsdagar? SO, spanska.. Sen kommer jag inte på något mer. Svenska och engelska tror jag nog också. Slutar väl runt 15 som vanligt.
Det som är så jobbigt med att det blir mörkt tidigt är att jag inte vågar ta genvägen hem när det är mörkt. Den går liksom halvt igenom en skog! Idag var det påväg att mörkna när jag gick där, men om kanske två veckor kommer det säkert bli mörkt vid 15, nu blir det ju det vid tjugo över-halv. Kommer dö! Men då får jag väl gå runt hela skiten ändå, för jag vägrar gå där.
Vad tycker ni om att det blir mörkt tidigt? Tycker ni som jag att det är myisigt eller tycker ni bara att det är jobbigt? Jag kan iofs tycka att det är jobbigt eftersom att man blir segare, men på något sätt känns eftermiddagarna längre? Jag tycker ändå att myskänslan slår det iaf..
På torsdag ska jag hem till Chrippa igen. Vi ska kolla på film, ska bli mysigt. Längtar..
Har nog ändrat mig med att gå på Rönninge, så ska inte gå på öppet hus på torsdag. Ska kolla på pappa om han kan fixa gratis biljetter till Djurgårds matchen i södertäle istället, han sponsrar Djurgården så han kan bara beställa så fort han vill gå på någon match. Men måste kolla med mamma och pappa om jag får i huvudtaget. Men skulle gärna vilja gå!
Måste kolla hur många biljetter han kan fixa också..
Nu babblar jag bara om onödiga saker igen.. Förlåt! Ska försöka bli intressantare.
PUSS PÅ ER, EMILIA.


Mohaha, kolla vad vi hittade i Razzies plånbok..
Alltid redo, eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Amanda

MEN VAFAN! Det här är nästan precis likadan bakgrund som jag håller på att fixa till min blogg! :O

2008-11-25 @ 17:56:41
URL: http://mandastankar.blogg.se/
Postat av: F E B B

ah jo det är nog så! :O <3 tack gumman, nu sk akjag ut i snöstormen.. kanske ses där= hehe.. puss

2008-11-25 @ 18:06:48
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: anonym

fin header!

2008-11-25 @ 18:37:25
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: rosanna

Amanda, jag hade snöflingor först sedan härmade emilia och ida mig och nu härmar du dom x) en liten cirkel liksom ;)

2008-11-25 @ 18:45:31
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback