Klädval

Sitter och väntar på att håret ska torka. Det är så jobbigt för jag tycker att mitt hår är så fint p r e c i s innan det har torkat klart. Sen när det är helt torkat ser det förjävligt ut.. Suck!
Jag känner mig helt bombad och vet inte vad jag ska ha på mig.. På senaste tiden så har jag satt på mig min långärmade gråa tröjja när jag inte haft någon aning om vad jag ska ha på mig så har haft den nästan en gång varje vecka.. Känns så tråkigt! Men den är så skön, liksom den och mina fejk uggs är ju hur mysigt som helst. Och på det min stora vita halsduk, gosh!
Sitter och smuttar på min fläderblomssaft och det är enda jag tänker på är att jag vill sova..
Så nu ska jag dricka upp saften och gå och borsta tänderna! Sov gott sötnosar!
PUSS PÅ ER, EMILIA.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

vad fin header:) kul att ni är två som bloggar!

2008-11-26 @ 01:55:13
URL: http://problematicgirl.blogg.se/
Postat av: Jossi

Hihi, vilken sötis bild! :D

2008-11-26 @ 07:36:19
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback