Lite meningslöst babbel

Jag får seriöst d a m p på Brobel! Jag har ju redan en klänning sen förra året.
Jag ville ha klänningen till julafton och eftersom den kostade 500 så sa mamma "Men då får du ha den på Brobel nästa år!"
Och jag tyckte ju självklart att det var en jätte bra idé, jag ville ju ha klänningen då, men nu vill jag bara ha en ny!
Det är en sån tråkig färg, vinröd, och sen så är den för lång tycker jag. Men mamma har iofs sagt att jag ska få sy upp den, men om det är för dyrt så kanske jag får en ny klänning! Men jaja, då kanske jag inte får några skor och väska.
Usch, vilka dilemman alltså.

Idag när jag och Ida hade vart på McDonalds så gick vi förbi en hemlös gammal gubbe. Han satt och huttrade under flera filat och sen hade han en kartong där det stod: Jag är hungrig.
Och där gick vi och smaskade på vårat. Det kändes så.. fel!

Och här kommer lite hjälp från André vad jag ska skriva om:
"idag har jag pratat med andre hela kvällen och haft det skit kul! han gillar att se skräckfilmer helt nördigt och snacka med andra så han inte blir rädd! :D"

Haha, jaa vi sitter och pratar om att vi inte orkar gå och lägga oss. Jävla i-landsproblem xd
Men vi har det så trevligt så!

Nu ska jag borsta tänderna. PUSSAR EMILIA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback