Lite om dagen

Okej lite om min uppfattning om gymnasiemässan. Som sagt det var totalt kaos, folk kastade sig över en och man fick tusentals broschyrer. Väldans tungt måste jag säga.
Vi åt lunch på nån hamburgerresturang där, det var väl sådär men var så otroligt hungrig så allt hade väl i princip gått ner!
Massor och åter massor av snygga/söta/heta (kalla det vad ni vill) killar fanns det också. Hihi.
Det var speciellt en kille. Han gick Estetiska Gymnasiet, han var ganska kort (men lite längre än mig), brunt hår och ganska solbränd. I alla fall, han var en riktig sötnos.
Och vet ni? Han bor i Tumba! ;o
Det var lite läskigt, har aldrig sett killen ens. Men Ida och jag har kommit fram till en sak.. Det finns massor av folk man inte vet bor här, man kan plötsligt se någon man aldrig sett förut. Och det känns som om man vet precis vilka som bor här, i alla fall i ungefär samma ålder.
Jaja, honom kommer jag väl ändå inte träffa igen.
Hihi, jag såg Andrés dubbelgångare idag! Det var så läskigt, för han var otroligt lik. Det var många som trodde att det var han, så jag skickade ett sms att jag sett en dubbelgångare till honom. Och han började ju säga: Men jag är ju där!
Och blablabla, men jag som är så smart listade ju ut redan innan att han bara höll på och fjanta sig. Haha.

Gymmet var hemskt. Jag var helt slut från igår, sen blev jag ännu mer slut av att gå runt på mässan hela dagen. Jag hade redan ont i knäna när jag kom dit och det blev inte bättre av att springa på löpbandet om vi säger så. För er som inte vet så har jag problem med knäna, har gått till jätte många läkare men ingen vet vad det är för något. Det gör att jag bl.a. inte kan cykla längre pågrund av smärtan i knäna.
Men vi kämpade. Juste, jag träffade på Fredrik där. Han hade klippt sig!

Jag ska nog gå och lägga mig i sängen och läsa FRIDA och sms:a, tihi.
PUSS PÅ ER OCH GODNATT, EMILIA.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Såg oxå massa snygga/söta killar där ^^ thhi <3

2008-11-13 @ 20:34:08
URL: http://playmydoll.blogg.se/?tmp=17215444

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback