Mer kebab åt folket!

Jag tror att jag lägger mig ner och dör..
Den här helgen har gått alldeles för fort. Den bara "svooosh" så var den förbi!
Uscha, varför ska ledighet alltid ta slut så fort för..?

Somnade väl vid två-tre tiden inatt, satt och pratade med André igen. Och sen så har ju skrutten som sagt åkt på kennelhosta. Stackars lilla voffsan! Det låter som om hon är dödsjuk.
Mormor och morfar skulle ha kommit ikväll och ätit middag, men morfar är sjuk så de kunde inte.
Men Ninnie och Arne ska komma istället, vet inte om Denice kommer men det får jag väl reda på då.
Nu ska jag skriva inbjudningskorten och bestämma vem som ska få vilket, jag har gjort fyra olika motiv x2.
Så jag ska alltså bjuda åtta stycken vänner. Troligtvis blir det Ida, Emma, Amanda, Jasmin, Fanny, Sara och Johanna (och kanske någon till) om alla kan det vill säga Men det kommer i vilket fall som helst bli superroligt, längtar otroligt mycket till den 13 december!

Måste gå och sätta på mig en lite snyggare tröjja också innan de kommer, sitter i en riktig trash tröjja. Hihi.
PUSS PÅ ER, EMILIA.

juste min rubrik.. eh ja precis som det står mer kebab åt folket! och sen så kan det ha att göra med att jag åt kebab till lunch, fast bara kanske.. xd

Kommentarer
Postat av: Amanda

Emilia, räkna namnen du har skrivit en gång till...

Åtta?! xP

2008-11-09 @ 16:32:07
URL: http://mandastankar.blogg.se/
Postat av: Amanda

SV: Jag skrev mitt inlägg 44 hundradelar före dig, så hur fan skulle jag ha härmat dig med det?! Lite coolt faktiskt... xP



Haha, kom på personen fort, stackars den liksom! xD

<3

2008-11-09 @ 17:16:46
URL: http://mandastankar.blogg.se/
Postat av: saga

sv: tacktack ! :D

2008-11-09 @ 17:20:21
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback