Min hjärna ville bara explodera

Igår var jag tvungen att ta en paus från datan.
Jag kände att min hjärna var påväg att explodera och var tvungen att bara ta det lugnt. Så när jag kom hem kvart i fyra(!) så satte jag på mjölk på spisen och kokade varm choklad. Sen så satte jag igång och gjorde inbjudningskorten till julröjet den 13 december. Dem blev fina, inte jätte fina, men helt okej i alla fall. Lägger upp bilder på dem sen!

Halv åtta så var det "Halv åtta hos mig", haha det är så kul. Man sitter och garvar hela tiden. Vilken b-humor jag har! Men berättarrösten låter nästan som han som pratar i Bamse, så bara det är komiskt, och sen så lägger han in ordvitsar och driver med alla som är med. Haha, jag älskar verkligen det programmet. Testa och kolla och se själva vad ni tycker.

Jag gick och la mig klockan åtta och somnade på studs men vid tio så kom mamma och väckte mig och frågade om jag hade ställt in alarm tills morgonen. Fan, det hade jag ju glömt och min hjärna var helt borta så jag skickade ett sms till Ida och frågade när bussen gick. Jag fick ett svar, ställde snabbt in alarmet på 06:30 och somnade om.
Vid halv elva-elva så fick jag ett sms. Först tänkte jag skita i det och bara somna. Men sen så tänkte jag att det kunde faktiskt vara något viktigt. Såg att det var ******* och undrade vad han ville. Klickar upp sms:et..
.. ett jävla kedjebrev. Suck. I och försig så var det ett väldigt gulligt kedjebrev men i alla fall. Suck, jag som ville sova.
Nu ska vi jobba på här i klassrummet med miljöpriset till Brobel. Jag är i princip klar så det kommer bli en ganska soft förmiddag.
PUSSAR EMILIA


Och ingen har väl missat att Barack Obama slutligen gick som vinnare i det Amerikanska valet?

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback