Nu babblar jag på igen


Just nu står/sitter mina kära vänner och fixar håret på Emma.
Ida lockar och Emma.. eh, ja hon sitter och pillar på mitt smink.
Nu kastade Emma en borste på mitt revben, det gör svinont!
Fan dig, men jag kastade tillbaka på hennes lår, mohaha!
Jag är vrålhungrig, åt bara två mandariner till lunch eftersom det var gröt.
Och gröt i våran skola betyder stora feta klumpar, inte så mums.
Så jag har ätit nästan en hel macka, typ två skedar gröt (försökte iaf), två mandariner, en lussebulle och fyra pepparkakor idag! Fy på mig, och nu är jag så hungrig så att det gör ont. Plus att det gör ont i revbenet. Fuck.
Nu ska jag inte babbla på för mycket.
Sitter och snackar om folk som lägger sig i saker som de inte har att göra med, blir så irriterad..
PUSS PÅ ER, EMILIA.


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback