Om det hade varit elvis hade det var okej, men johan..nejnej

HAHAHHA, fan vad i garvade här hemma åt tjejen som satt i publiken.. När johan palm kom fram till henne satt hon och hyperventilerade, hahah ! xD Snacka om att hon skämmer ut sig totalt i tv och han är ju inte nån superstjärna heller så det känns ju lite fånigt, det är ju inte elvis som stod där liksom! suck.. Jag gör bästa imitationen av henne, det kan jag lova^^.
Nej nu ska jag tillbaka till tv:n och jag tror att tårtan är på ingång också C-YA!

PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: rosanna

Du får härma tjejen i skolan sen eller nått xD Och läste jag tårta?!

2008-11-28 @ 21:29:59
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback