Prommenad med Mandie

Hallå, kom in 21:45, prick faktiskt. Vi var ute i en och en halv timme, jätte skönt med en prommenad.
Vi pratade mest om killar idag faktiskt och vilka klyschor de faktiskt är. T.ex. "Han är så snäll när han inte är med sina kompisar, han är mjuk på insidan" och sånt skit.
Och grejjen är att vi tjejer verkligen går på sådant där. Man tänker att han tycker att jag är speciell, fastän han snackar med 15 tjejer till. De flesta killar är riktiga players, har jag inte rätt?
De pratar med en konstant en tid, och sen så tröttnar de och går till nästa. Jag förstår verkligen inte hur man orkar, visst man är ju mest spännande i början när man inte känner varandra alls. Men jag tycker att det är allra mest spännande är att se hur personen verkligen är på insidan, inte massa ytliga saker. Faktiskt.
Jaja, vi hade en mysig prommenad och jag fick tala ut lite. Tack för det Mandie!
Nu ska jag sova, ska bara packa ihop mina träningskläder.
GODNATT OCH PUSS PÅ ER, EMILIA.


en sliten Emilia..

Kommentarer
Postat av: emma

en promenad är aldrig fel! ;)

2008-11-13 @ 17:18:55

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback