Rock och lila klänning

Hoola Balooba,
Sitter här hemma klistrad framför idol, alla är asgrymma idag!
Johan och Lars var väl sådär, men helt okej. Jag har ju svårt för dom två, för deras stil men ändå. Robin E rockade ju loss totalt, han är ju en rock-kille så det är ju hans ämne, och det märker man helt klart. Han låter som en stjärna, vilket krut i rösten!

Efter skolan idag så följde Emilia med mig in till stan för att jag behövder en klänning till brobel. Det är inte förens den 10 december, men det är bättre att vara ute i förväg för annars skulle jag bli alldeles panikslagen och skulle köpa nån halvdan. Men idag hittade jag faktist tre klänningar som var bra, helt sjukt! En var grön, en blå och en lila. Men jag gillade den lila mest, men det krävdes lång tid i provrummet innan jag bestämde mig för vilken av dom som jag skulle köpa. Men den är som sagt lila, är axelbandslös, tajt över bysten och under bysten är det tre volanger och den är ganska kort. Jag orkar inte gå och ta kort på den nu, men jag gick in på vera modas hemsida och kollade om den fanns där men tyvärr fanns en inte. Men det kommer upp bild på den sen nångång ;).

Nu medans jag skriver det här kommer Kevin in på scenen, man kan ju inte annat än älska honom! Han är ju hely underbar och kan sjunga vad som helst, "allt han tar i blir till guld". Alla står upp nu när han har sjungit färdigt, herregud, han måste ju bara vinna! Han är verkligen heeeelt otrolig!

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback