slut som människa

Så, nu är jag äntligen klar med mitt spanska-arbete. Det blev helt okej iallafall, jag skulle ha skrivit om flamenco också men jag skrev om några andra saker så hoppas att det inte gör något. Man skulle skriva fyra sidor om spanien, jättekul, eller inte. Men nu är det klart och det är skönt.
Träningen gick bra föresten, det var skitjobbit men jag lever fortfarande eller nästan iallafall. Jag vill inte ens tänka på vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon, kommer gå och klaga hela dagen xD. Men nu är jag heeelt slut, både i kroppen och i huvudet så nu ska jag gå och lägga mig, hörs imorgon!
PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: FEBB

Ja herreguud! Tog från alla typ, man ville ju inte vara dum.. höhö. argh, var det du som var blond och typ var vid.. kungsholmes musik gymnasiuM? :P

2008-11-13 @ 22:23:01
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback