Sötnosar

Hade en underbar lunch med Jasmin, Fanny, Ida och Amanda. Länge sen jag skrattat så mycket!
När skolan var slut så gick vi till busshållplatsen, och efter bara några minuter kommer mamma. Självklart så är hela baksätet fullt så jag fick tränga mig in i bakluckan för att få åka med. Men vad gör man inte för att slippa ta bussen och sen gå över tio minuter hem i uppförsbackar med en tung väska med en dator i liksom? Haha.
Mamma och jag gick och handlade lite mat innan vi åkte hem och jag fick en glass. Det var gott, men kallt. Oväntat va?
Nu ska jag ta och göra något att äta på och sen lägga mig i soffan och kolla på Simpson och sms:a.
PUSS PÅ ER, EMILIA

och eh.. ja förklaring till bilden kommer senare.
Kan ni lista ut vad vi håller på med?


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback